Proces flow Ecowater

Ortec

De klant kan zelf Online 24/7 zijn afspraak inplannen. Voor de afspraak wordt de klant automatisch en tijdig op de hoogte gebracht om zo kans te verkleinen dat de klant de afspraak is vergeten of niet thuis is.

De opdrachten worden via een optimale route optimalisatie toegewezen aan de monteurs.

OmniMove MobileForms

De opdrachten komen automatisch bij de juiste service engineer in de juiste volgorde. De service engineer opent zijn opdracht en de reeds bekende gegevens zijn al zoveel mogelijk ingevuld. De service engineer vult deze gegevens aan met uren, materiaalverbruik, inspecties, foto's, betalingsinformatie en laat de klant tekenen voor akkoord.

Reporting

De klant ontvangt automatisch een mail van de service-, werkbon in de eigen opmaak van Ecowater. 

Bij vragen kan Ecowater in de OmniMove portal de servicebon opvragen.

Ook kunnen er statistieken bekeken worden en waar de bon is ingevuld.

ERP

Vanuit OmniMove API/Datasource connector wordt automatisch het ERP systeem van Ecowater gevuld zodat de service-, werkbon gelijk gefactureerd kan worden.

Acties / Opdrachten

Vanuit de service-, werkbon kunnen vervolgacties / opdrachten komen zoals bv offerte maken die via mail of een webform aan de betreffende persoon wordt doorgegeven. 

Overige toepassingen

Naast de service-, werkbon worden ook de onderhoudscontracten, offerte aanvragen en plaatsingsverslagen via Ortec ingepland. Ook zijn er andere toepassingen zoals bestelformulieren voor nieuw gereedschap, schade auto die in OmniMove worden ingegeven. 

Meer informatie

Wilt u meer informatie over deze oplossing neem dan met ons contact op.

Meer informatie

  

© 2003-2019 | OmniMove Mobile Solutions B.V. |  info@omnimove.nl | +31(0)33 245 2443