OmniMove > Oplossingen > Service > Planning

Planning

OmniMove kan gebruik van verschillende soorten planningen bij de klant. Dit is o.a. afhankelijk van het aantal het monteurs, de soorten opdrachten en als de planning statisch of juist heel dynamisch moet zijn.

Hieronder worden een aantal mogelijkheden weergegeven:

Eigen planning

Via de OmniMove datasource koppeling komen de gegevens zoals opdracht, klant, datum en monteur uit;

- uw eigen service (planning)systeem

- uit een Excel 

- OmniMove MobileForms planning

Opdracht via OmniMove Online webforms waarbij de order via de dispatch automatisch wordt toegewezen aan de goede monteur

Ortec

De klant kan zelf Online 24/7 zijn afspraak inplannen. Voor de afspraak wordt de klant automatisch en tijdig op de hoogte gebracht om zo kans te verkleinen dat de klant de afspraak is vergeten of niet thuis is.

De opdrachten worden via een optimale route optimalisatie toegewezen aan de monteurs.

OmniMove MobileForms

De opdrachten komen automatisch bij de juiste service engineer in de juiste volgorde. De service engineer opent zijn opdracht en de reeds bekende gegevens zijn al zoveel mogelijk ingevuld. De service engineer vult deze gegevens aan met uren, materiaalverbruik, inspecties, foto's en laat de klant tekenen voor akkoord.

OmniMove Service

  • Digitale werkbon
  • Opdrachten
  • Objecten
  • Werkzaamheden
  • Materiaal verantwoording
  • Uren verantwoording
  • Checklisten
  • Digitale handtekening
  • PDF servicebon in eigen lay-out
  • API Datasource connector voor koppeling met eigen software

Voordelen

  • Geen dubbele invoer bespaar veel tijd
  • Optimale communicatie tussen binnen- en buitendienst
  • Snellere facturering
  • Flexibel volledig af te stemmen op uw service proces
  • Eenvoudig in gebruik. Geen IT kennis nodig.
  • Zowel on- als offline gegevens kunnen ingeven.
  • Snelle rapportage

  

info@omnimove.nl | +31(0)33 245 2443 |  OmniMove Mobile Solutions B.V. | © 2003-2024