OmniMove > Nieuws > Nieuws
20/02/2014

Succesvol Service & Maintenance congres

Succesvol Service & Maintenance congres met ruim 500 inschrijvingen!


Met ruim 500 inschrijvingen was het Service & Maintenance congres heel succesvol te noemen (ruim het dubbele van vorig jaar)

OmniMove heeft ook een presentatie mogen geven met klantcases over de noodzaak om steeds te innoveren als bedrijf en hoe dat is gedaan.

Charles Darwin zei al “Het zijn niet de sterkste soorten die overleven en ook niet de meest intelligente. Het is het soort dat het beste reageert op veranderingen”

In het bedrijfsleven geldt dit ook, vooral in tijd van economische laag conjunctuur. Klanten stellen hoge eisen en willen “waar voor hun geld” en ook nog een meer toenemende regelgeving van de overheid. Voordat u er erg in heeft nemen de kosten toe en komt U om in de papieren rompslomp.

U wilt uw bedrijsprocessen innoveren en uw winstgevendheid verbeteren. Uw huidige IT systemen zijn vaak niet flexibel genoeg om snel in te spelen om de veranderingen in de markt op te vangen.

Vooral het internet en de manier hoe de klanten met U zaken willen doen, maken die veranderingen noodzakelijk. U merkt dat een grote “Gap” ontstaat tussen de behoeften van uw klanten en de IT capaciteiten om dit te realiseren. Uw buitendienst service medewerkers voelen dit vaak haarscherp aan.

Via deze link heeft U een overzicht van de lezingen en kunt U de presentatie van OmniMove downloaden. 

Wilt U meer weten wat OmniMove kan betekenen voor U klik dan hier voor meer informatie of een persoonlijke afspraak.

 

 

 


  

© 2003-2020 | OmniMove Mobile Solutions B.V. |  info@omnimove.nl | +31(0)33 245 2443